Meervoudige Intelligenties

Hoe – ben jij intelligent?

biedt antwoorden op jouw talentvragen.

Wat is nieuw in Stichting aMI

Ontwikkelingen, Onderzoek, Seminars, Webinars, Boeken…

Diensten

Alles over onze Trainingen Meervoudige Intelligenties en MIDAS, Seminars, Lezingen en Netwerkbijeenkomsten

Kennisbank

• Wat zijn Meervoudige Intelligenties.
        • Theorie  (Howard Gardner / Branton Shearer),
        • Artikelen en Publicaties,
        • FAC’s
        • MI-toepassingen.

MIDAS® Professionals

Info over MIDAS professionals (gecertificeerde MI-coaches)

• Waar vind ik MI-Professionals?
    • Login pagina voor de MI-professional
    • Ethische code

Web-winkel

• Inschrijving Trainingen, Conferentie e.a.
        • Boeken / Naslagwerken
        • MI-materialen

Over ons

De Stichting aMI beoogt kennis en toepassing over Meervoudige Intelligenties (MI) te verdiepen en verspreiden.

Het doel is de verhoging van kennis en toepasbaarheid van MI ten behoeve van een breder gebruik van alle intelligenties van mensen in hun werk en leven.

Dit doen we, samen met MI -mentoren/trainers en -ambassadeurs, door het geven van lezingen, presentaties, (open en in-company) trainingen op een praktische en interactief onderhoudende wijze uit te voeren. Daarmee werk jij aan jouw persoonlijke vaardigheden, maar helpt ook anderen (kinderen in onderwijs of thuis, collega’s en medewerkers in je werk) om hun sterke en minder sterke intelligenties verder te ontwikkelen en succesvol in te zetten.

Wil je iets voor jou zelf? Eén op één? Ook dat kan. Neem Contact met ons op en laat ons weten waar je naar op zoek bent.

Waarmee kunnen we jou helpen?

Heb je een vraag, opmerking of suggestie? Neem contact met ons op. Wij helpen graag.