Onze ambassadeurs

Onze ambassadeurs  zijn de dragers van het gedachtegoed van de Stichting aMI, in binnen- en buitenland.

Het kunnen personen zijn, maar ook organisaties, instellingen die Meervoudige Intelligenties toepassen in hun dagelijkse werk of er onderzoek naar doen.

MIRCI

MIRCI (Multiple Intelligences Research and Consulting Incorporation) supports the efforts of businesses and organizations to implement The MIDAS™ and its interpretative materials to personalize selection, training and professional development of personnel so as to maximize motivation, performance, personal development and career advancement.

BCO Onderwijsadvies en -ondersteuning

BCO Onderwijsadvies en -ondersteuning helpt leraren, ouders, leidinggevenden en bestuurders om de ontwikkelkracht van kinderen en jeugdigen steeds meer te benutten. Wij gaan uit van pedagogisch optimisme. Elk kind heeft de kracht om zich te ontwikkelen.

tweemc

MIResearch

Doe meer met je meervoudige intelligenties

tweemc ontwikkelde de MIDAS OMS op basis van onderzoekdata van MIRCI.

School of Creative Thinking

Wij geloven
dat mensen weerbaar zijn,
dat zij veerkrachtig reageren op onverwachte gebeurtenissen
dat ze in controle zijn bij het omgaan met verandering,
… als ze creatief kunnen denken.

Pure you Coaching

Is a company where honesty, transparency and working without judgement is highly valued.

The strength of the way I work is that I coach goal orientated and together we search, discover and use your own strengths and qualities to become the best version of yourself.

This leads up to achieving your personal goals, whatever they may be.

The way we do it… that’s up to you!

Welke vraag heb jij voor onze ambassadeurs?