Verborgen en Vergeten talenten

(een incompany training voor max. 12 personen)

“Talenten groeien in een omgeving waar waardering is voor talenten.”

Bij Stichting aMI zijn wij ervan overtuigd dat mensen vaak meer in huis hebben dan ze zelf beseffen. Daarom bieden wij een praktische training aan waarin je jouw talenten kunt (her)ontdekken en kunt vertalen naar nieuwe toepassingsgebieden. Tijdens deze training leer je hoe je jouw voorkeursactiviteiten gericht kunt analyseren en hoe je ‘vergeten’ of verborgen talenten nieuw leven kunt inblazen. Neem deel aan onze training “Verborgen en Vergeten talenten” en ontdek wat er nog meer mogelijk is.

Het kan anders en er is meer mogelijk.

Herken jouw talenten en geef een positieve boost aan je werk en leven. Bij Stichting aMI helpen wij je om jouw verborgen talenten opnieuw te ontdekken en ze toe te passen in andere gebieden.

Leer de basisprincipes van de Visuele, Kinesthetische, Muzikale en Naturalistische intelligenties en ontwikkel het vermogen om de talenten van anderen te herkennen.

Ontdek de kracht van jouw vergeten en verborgen talenten en vind plezier en voldoening in andere aspecten van je leven. Het kan anders, en er is meer mogelijk. Neem deel aan onze training “Verborgen en Vergeten talenten” en ontdek wat je nog meer in huis hebt.

Wat levert de training deelnemers op?

• Bewustwording van het gegeven dat je meer kunt met hetgeen je al in huis hebt.
  • Besef dat een talent (ook zonder certificaat/einddiploma) nuttig kan zijn om in je werk, praktijk en privé in te zetten.
  • Plezier en voldoening. Herbeleving van het plezier dat je (vroeger) had in een bepaalde vaardigheid.
  • Waardering van talenten helpt jou en anderen bij beantwoorden van vragen en oplossen van klemsituaties.

Voor wie is de training bedoeld?

Iedereen die zich bewust is (of wil worden) van het gegeven dat mensen in hun privé en werkzame leven meer in huis hebben dan hun beroep of genoten opleiding doet geloven.

• Denk aan mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging, maar vast zitten in hun denkpatroon van de eigen mogelijkheden.
  • Ook voor diegenen die anderen begeleiden, zoals coaches, HRM, loopbaanbegeleiding en facilitators van creatieve denkprocessen.
  • En niet te vergeten, voor mensen wiens functie erop gericht is andere mensen te selecteren en te casten.

Doe mee aan onze training en ontdek de kracht van verborgen en vergeten talenten. Het kan anders en er is meer mogelijk.

Bekijk het programma in vogelvlucht:

• Het begint met het invullen van de MIDAS* vragenlijst (online).
  • Daarna volgt een korte maar praktische introductie van Vergeten en Verborgen talenten.
  • We gaan samen actief op ontdekkingstocht naar je voorkeursactiviteiten, en dit doen we in groepjes.
  • Vervolgens leer je hoe je voorkeursactiviteiten kunt toepassen op andere gebieden, met behulp van de werking van Creatieve Complementariteiten.
  • Daarna ga je met de groep aan de slag om de eigen talenten en voorkeursactiviteiten toe te passen in jullie huidige praktijk.
  • En tot slot sluiten we af met een persoonlijke, interactieve presentatie.

Stap voor stap ontdek jij jouw verborgen talenten en leer je hoe je ze kunt benutten in je dagelijkse  (en werkzame) leven en dat van anderen.

*MIDAS (Multiple Intelligences Developmental Assessment Scales)

In overleg met opdrachtgever

Tijdsbestek: 1 dag

Locatie / Inleiders

Locatie:
in overleg met aanvrager

Inleiders:
Frits Schoeren / Eugène Zaaijer

Aantal deelnemers:
min 10 – max. 15 personen.

Kosten: € 2.500 ,–

Excl. reis- en eventuele verblijfkosten.

Verborgen en Vergeten talenten…

Vraag het ons. Je hebt meer in huis dan je soms denkt.