Onze ambassadeurs

Onze ambassadeurs (vertegenwoordigers van het gedachtegoed van de Stichting aMI) zijn tevens ons visitekaartje. Het kunnen personen zijn, maar ook organisaties, instellingen die Meervoudige Intelligenties toepassen in hun dagelijkse werk of er onderzoek naar doen.

MIRCI (Multiple Intelligences Research and Consulting Incorporation) supports the efforts of businesses and organizations to implement The MIDAS™ and its interpretative materials to personalize selection, training and professional development of personnel so as to maximize motivation, performance, personal development and career advancement.
Multiple Intelligences Developmental Assessment Scales(MIDAS™) were created by Branton Shearer, Ph.D. in 1987 as a means to enhance a person’s intellectual performance, career development and personal satisfaction.
BCO Onderwijsadvies, O2 Onderwijsadvies en Innofun helpen leraren, ouders, leidinggevenden en bestuurders om de ontwikkelkracht van kinderen en jeugdigen steeds meer te benutten. Wij gaan uit van pedagogisch optimisme. Elk kind heeft de kracht om zich te ontwikkelen. Het aanspreken of uitdagen van deze kracht is de opgave van het onderwijs.
MIResearch.nl
Doe meer met je meervoudige intelligenties
Wat maakt jou uniek? Waar staat jouw onderneming of organisatie voor? Stephanie Colenberg brengt je waarden, talenten en mogelijkheden in beeld en verwerkt je gedachtegoed in een goede profieltekst, biografie of een bijzondere uitgave voor jouw organisatie.
Hen van Dijk begeleidt het omzetten van bedrijfsmatige ideeën naar een pakkende uitvoering en een succesvolle presentatie.
Met alle aandacht voor het concept en creativiteit die aanspreekt. De communicatie en organisatie van uw evenementen is bij Hen in vertrouwde handen.
Mee Hyang Van den broeck belichaamt de passie en expertise om de groei van uw bedrijf te helpen transformeren en versnellen.
Mensen helpen, een verschil maken, dat is wat mij drijft in alles wat ik doe. Door middel van uitgebreide trainingen, creatieve probleemoplossing en coaching help ik individuen om te groeien en te leren.