Boeken-Naslagwerken

‘8x Slimmer’ gaat over de wijze waarop jij jezelf en anderen kunt helpen door de theorie van Meervoudige Intelligenties (MI’s) effectief en concreet toe te passen.

8x Slimmer Wat je nog meer kan met wat je kan

Joyce van Deursen, Stephanie Colenberg, Eugene Zaaijer en Frits Schoeren

De schrijvers van dit boek geven voorbeelden van MI-toepassingen in het lesgeven aan kinderen, tijdens coachingsgesprekken, op de werkvloer en uit hun eigen dagelijks leven. Met het delen van al deze ervaringen hopen zij antwoord te geven op de veel gestelde vraag: hoe kan ik MI toepasssen in de praktijk?

Het boek is à  €19.60 (incl. verzendkosten) verkrijgbaar via de Stichting aMI (associatie Meervoudige Intelligenties).

8x Slimmer Wat je nog meer kan met wat je kan

Joyce van Deursen, Stephanie Colenberg, Eugene Zaaijer en Frits Schoeren

Afhaalprijs. €15.75 (Let op: boek wordt niet verzonden.)

Verkrijgbaar via de Stichting aMI (associatie Meervoudige Intelligenties).

'Roeien met je oren'is een boek met verhalen over de praktijktoepassing van Meervoudige Intelligenties in scholen, tijdens coaching en consultancy.

Roeien met je oren

Frits Schoeren MA | drs. Stephanie Colenberg

Er is meer dan IQ,. Intelligenties zijn niet alleen verticaal van hoog naar laag georganiseerd, maar ook horizontaal in acht onafhankelijke grootheden en elke persoon heeft een eigen profiel. ‘Roeien met je oren’ is een boek met verhalen over de praktijktoepassing van Meervoudige Intelligenties in scholen, tijdens coaching en consultancy.

Het boek is à  €19,60 (incl. verzendkosten) verkrijgbaar via de Stichting aMI (associatie Meervoudige Intelligenties)

Roeien met je oren

Frits Schoeren MA | drs. Stephanie Colenberg

Afhaalprijs: €15.75 (Let op: boek wordt niet verzonden.)

Verkrijgbaar via de Stichting aMI (associatie Meervoudige Intelligenties).

Leiderschap van innovatieve teams is een belangrijk onderwerp in de wereld van creativiteit en innovatie. Met nadruk op het sociale element onderzoekt Hohn in het boek “Playing, Team Development and Leadership in Innovative Teams” hoe teams functioneren en geeft nieuwe inzichten in het leiden van een innovatieve teams.

Playing, Leadership and Team Development in Innovative Teams.

Dr. Helga D. Hohn

Het boek is à  €23,– verkrijgbaar via de Stichting aMI (associatie Meervoudige Intelligenties). Wordt rechtstreeks vanuit Amerika verzonden.

The MIDAS Guide to Career Development is an interactive book that guides educators and career counselors in the implementation of the MIDAS(TM) Challenge! and The SHIP Curriculum.

The MIDAS Guide to Career Development.

Branton Shearer Ph. D.

This interactive book guides educators and career counselors in the implementation of the MIDAS(TM) Challenge! and The SHIP Curriculum. These practical materials provide step-by-step career guidance by focusing on the student’s multiple intelligences strengths. Guidance for educational success is also provided.

This engaging MIDAS Handbook provides a road map for bringing out the highest level of performance, motivation and teamwork in the workplace. It guides new managers as well as experienced leaders with strength-based approaches to maximize results.

MIDAS Means Business.

Branton Shearer Ph.D.